POLIGRAFIA
WIZYTÓWKI
Nieodłączna towarzyszka spotkań biznesowych
, chwil nawiązywania znajomości. Wizytówka pełni również funkcję nośnika wizerunku /identyfikacji wizualnej firmy. Po wielu latach doświadczeń wiemy, że wizytówki można wyprodukować na tysiące sposobów. Dlatego służymy Klientom pomocą - tak aby ich wizytówki były niepowtarzalne, trwałe i wyróżniające się. Realizujemy również wizytówki według gotowych projektów Klienta.
PAPIERY FIRMOWE
Podobnie jak wizytówki, przydatne na codzień
, we wszelkiego rodzaju korespondencji, spotkaniach, naradach. Z racji na szerokie zastosowanie jest również bardzo dobrą formą rozpowszechnienia logotypu i marki firmy. Papier firmowy najczęściej wykorzystywany jest jako: papier listowy, nośnik faktur, podkład do druków firmowych
TECZKI OFERTOWE
Jedna z pierwszych form kontaktu z twoją ofertą
, przecież Klient obejrzy ją zanim zajrzy do środka (pierwsze wrażenie budowane jest w czasie 3 sekund pierwszego kontaktu). Profesjonalnie wykonana pomoże Ci zakomunikować twoją markę i zachęci do zapoznania się z jej zawartością.
KOPERTY
Do czego mogą służyć koperty nie będziemy tu tłumaczyć. Jedno jest pewne, dobrze wykonane budują pozytywny obraz firmy w oczach odbiorców jej korespondencji.
Są kolejnym nośnikiem identyfikacji wizualnej firmy
budując równocześnie świadomość marki. Proszę samodzielnie ocenić jakie wrażenie robi na Panu/Pani korespondencja otrzymywana w kopertach oznakowanych i nie oznakowanych.
BROSZURY I KATALOGI
Są kolejnymi materiałami przekazującymi informacje
o firmie, produkcie lub usłudze. Są najbardziej złożone i rozbudowane w stosunku do ulotki i folderu. Przybierają różne formaty i objętości, różny jest również stopień szczegółowości przekazywanych informacji w zależności od celu jaki jest stawiany przed daną publikacją. Kolejne z materiałów wsparcia marketingu i sprzedaży.
KSIĄŻKI
Książek jeszcze nie piszemy, ale to tylko kwestia czasu.
Na dzień dzisiejszy jesteśmy w stanie obsłużyć proces wydawniczy od strony techniczno-produkcyjnej. Stopień naszego zaangażowania zależny jest od oczekiwań, doświadczenia i stopnia samodzielności Klienta. Możliwy zakres prac: projekt okładki i środka książki, skład i łamanie tekstu, przygotowanie pozycji do druku i sam druk.
WIĘCEJ
NOTATNIKI, BLOKI
Mogą być dokładną kopią papieru firmowego lub bardziej rozbudowaną formą graficzną
takiego papieru. Mogą służyć do codziennej pracy lub jako prezent dla firm współpracujących, partnerów, kontrahentów. Ludzie bardzo często coś zapisują robiąc to mogą patrzeć na logo Twojej firmy, co Ty na to? Notatniki mogą mieć różne grubości, formaty, kształty. Od tradycyjnego notatnika przez zeszyt z indywidualnym środkiem i okładką do bloczka w kształcie kostki (lub kształcie który będzie przypominał o Twojej firmie lub produktach).
DRUKI SAMOKOPIUJĄCE
Druki samokopiujące mają szerokie zastosowanie:
Wykorzystywane są jako: druki zamówień, druki wewnętrzne, specyfikacje, umowy, potwierdzenia. Umożliwiają wykonanie kilku kopii na raz. Kopie mogą być w różnych kolorach.
ULOTKI
To druk reklamowy małej formy i objętości.
Najczęściej służy do rozpowszechniania informacji o firmie, produkcie lub usłudze. Jest formą reklamy bezpośredniej. Jeden z materiałów wsparcia marketingu i sprzedaży.
FOLDERY
Jest to bardziej rozbudowana forma przekazywania informacji o firmie, produkcie lub usłudze. W stosunku do ulotki ma najczęściej większy format, podobną objętość i bardziej rozbudowaną stronę graficzną. Za pomocą folderu można przekazać więcej informacji niż w przypadku ulotki.
Kolejny z materiałów wsparcia marketingu i sprzedaży.
KALENDARZE
Kalendarze są najpopularniejszą formą promocji firm.
Kupuje się je raz w roku a pracują dla Ciebie cały rok.
Rozdajesz je Klientom a oni używając ich do codziennych zajęć przypominają sobie o Twojej firmie. Jeśli są dobrze wykonane (ładne, funkcjonalne, dobrej jakości) wywołują skojarzenia pozytywne. Jeżeli są "dobre inaczej" to lepiej sobie odpuść.
DRUKI PERSONALIZOWANE
Taki sposób drukowania, który pozwala na zindywidualizowanie
na pojedyncze sztuki różnego rodzaju druków, takich jak: folder, ulotka, list, papier firmowy itp., który dostaje indywidualny nadruk niepowtarzalny, charakterystyczny tylko dla pojedynczej sztuki np. numer, dane teleadresowe itp.
ETYKIETY I NAKLEJKI
Są stosunkowo prostym i uniwersalnym nośnikiem logotypu lub małej ilości treści.
Wszechstronność zastosowania czyni z nich tanią formą oznakowania produktów, przedmiotów tam gdzie z różnych przyczyn druk jest niemożliwy lub nieopłacalny. Mogą być wykonane na papierze lub folii samoprzylepnej.
PLAKATY
Doskonała forma przekazu informacji i reklamy
, ma szerokie możliwości graficzne, swobodna forma wyrazu/przekazu.
ARTMAN
STORE
BLUE
COLLECTION
KALENDARZE
HOME
OFERTA
POLIGRAFIA
REKLAMA
ZADANIA SPECJALNE
NASZE SKLEPY
ARTMAN.STORE
BLUE COLLECTION
KALENDARZE
KONTAKT